Bartın’da 17 ortaokul öğrencisi, yedikleri şekerlemeden zehirlendi.
Alına bilgiye göre, Bartın il merkezinde çöpte buldukları tarihi geçmiş şekerlemeden alan iki öğrenci, gittikleri Hasankadı Ortaokulu’nda bu şekerlemeleri öğrencilere dağıttı. Şekerlemeden yiyen 17 öğrenci, mide bulantısı ve kusma şikayeti ile kentteki hastanelere başvurdu. Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu açıklanırken, şekerlemeden numune alındığı belirtildi.
Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı. – BARTIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8290 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5172 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5134 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
5071 kez okundu
5
İsveç ve Avrupa için yeni bir dönemin başlangıcı olacak kararlar.
4009 kez okundu