Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, sosyal medya hesabından, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’un, Sıfır Atık Vakfı ile işbirliğini güçlendirmeye yönelik anlaşmayı imzaladıklarına dair paylaşımını alıntılayarak bir mesaj yayımladı. Sıfır Atık Vakfı koordinasyonunda İstanbul’da BM-HABİTAT Doğu Avrupa ve Orta Asya Bölge Ofisi’nin açılmasına yönelik imzalanan “Ev Sahibi Ülke Anlaşması”nın dünya ve Türkiye için hayırlı olmasını temenni eden Emine Erdoğan, şunları kaydetti: “Kimseyi geride bırakmayan, daha erişilebilir bir dünya yolunda atılan bu önemli adımda, başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımız olmak üzere emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.” Emine Erdoğan, paylaşımında “#DünyaOrtakEvimiz” etiketini de kullandı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Zihnin Gizemli Sınırları ve Ötesi : Nasılnedir.com
10423 kez okundu
2
Çayyolu’nda Kaliteli Koltuk ve Halı Yıkama Hizmetleri
8607 kez okundu
3
Raf Havluluk
5628 kez okundu
4
Oyun Haberleri: Dijital Dünyadaki Son Gelişmeleri Takip Edin
5510 kez okundu