ŞIRNAK’ın İdil ilçesinde evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 8 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Olay, gece saatlerinde İdil ilçesi Yeni Mahalle’deki bir evde meydana geldi. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından, evde bulunan 8 kişi etkilendi. Yakınlarının ihbarı üzerine adrese sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İlk müdahalenin ardından İdil Devlet Hastanesi’ne kaldırılan bu kişilerden 5’i, Diyarbakır’daki hastanelere sevk edildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Çayyolu’nda Kaliteli Koltuk ve Halı Yıkama Hizmetleri
8595 kez okundu
2
Zihnin Gizemli Sınırları ve Ötesi : Nasılnedir.com
6101 kez okundu
3
Raf Havluluk
5612 kez okundu
4
Oyun Haberleri: Dijital Dünyadaki Son Gelişmeleri Takip Edin
5496 kez okundu